> עוגיות סוכר כשרות לפסח ומדריך להכנת קופסאות - פוסט אורח של KashKesh | Morcake

21 במרץ 2013

עוגיות סוכר כשרות לפסח ומדריך להכנת קופסאות - פוסט אורח של KashKesh

תגידו, סיפרתי לכם פעם על גיסתי? סופר מוכשרת.. מעצבת ותופרת בגדים.. בונה לילדים שלה מטבחי צעצוע ומציירת פרחים על קירות ואריות על מיטות.. מכינה עוגות בצק סוכר (נניח אלה) כאילו היא עושה את זה כל החיים כשבפועל היא הכינה.. אולי אולי עשר במצטבר, אולי.. אה, וגם אחראית על כותרת הבלוג שלי. כן, ה"מורקייק" האדום הזה שם למעלה. וגם על הכותרת הקודמת, למי שהיה פה פעם, לפני אלפי שנות אור (אני יודעת שזו לא באמת מידה של זמן, טוב? אין צורך לתקן אותי), ועוד זוכר.
קיצור, אז גיסתי (שגורמת לאנשים אחרים, נניח לאחותו-של-בעלה חובבת הלקים והנקודות, להיראות רע) ושתי חברות  שלה מהלימודים (שנקר, אלא מה), מוכשרות גם הן - כאילו דא, איחדו כוחות לפני מספר חודשים וחשבו יחד על מוצר מגניב במיוחד: טי שירטים וטוניקות לילדים, כולם בשחור לבן, הנמכרים בערכה יחד עם סט טושים צבעוניים. הילד יכול לצבוע את החולצה כאוות נפשו ולאחר מכן ללבוש אותה, כמובן. אתם חייבים להודות שזה רעיון מגניב..
קיצור. החלטנו לשתף פעולה, בנות KashKesh (זה השם שלהן, למקרה שתהיתן. אתם יכולים למצוא אותן באתר שלהן ובפייסבוק ובמרמלדה) ואני. מה זה אומר, "לשתף פעולה"? בעקרון.. הן עשו את כל העבודה - הכינו עוגיות וקופסאות וצילמו וכתבו וקישטו. אני? אני כותבת להן הקדמה. וואו, זה הפוסט הכי כיפי EVER. בא לי לנוח ולתת לאנשים להתארח בבלוג לנצח נצחים!!
אז קבלו את KashKesh במחיאות כפיים סוערות - ואל תשכחו לקפוץ לבקר בחנות שלהן...


***
הי,
איזה כיף להתארח פה בבלוג החמים והמתוק של מור.  יהיה קשה לשחרר אותנו מפה - תכלס, נדבקנו לכסא מרב חמאת בוטנים ובננות הפזורות פה מכל עבר...:)
אנחנו, בנות KASHKESH, לא מגיעות מתחום האפייה או הקולינריה בכלל, אלא מתחום האופנה - בדגש על עיצוב לילדים. לקראת פסח ניסינו לקחת את מהות הערכות שלנו ולשלב אותה בפעילות יוצרת, חגיגית ומשמחת את בלוטות הטעם והראיה.
בסימן רוח האביב הפורח מסביבנו - נשמח אם תצטרפו אלינו להכנת עוגיות (כשרות לפסח וטעימות כל כך) מעוטרות וארוזות בקופסאות מתנה אישיות - והכל home-made!
את הכל ניתן להכין בבית (פעילות מעולה עם הילדים) והתוצאה מתוקה מכל הבחינות.

*מצורף כאן לינק להורדת הקובץ בפורמט PDF. בקובץ שלושה עמודים עם דוגמאות מגוונות וניתן להדפיס מה וכמה שרוצים על ידי בחירת העמודים להדפסה. המלצה חמה וחשובה: כדאי להדפיס על נייר עבה יותר מדף מדפסת רגיל (80 גר'). ניתן לקנות מארז קטן של דפים מעט עבים (סביבות 100 גר' ומעלה - לנו עלה 11 ש"ח לחבילה של 100 דפים) או לחלופין לקנות בריסטול בגודל גליון ולחתוך אותו לגודל של A4 (עובד מצוין).












עדי טוביאס, אמא של עופר, תודה על המתכון!








אז שיהיה:


מבית KASHKESH.  מקוות שנהניתם (יחד איתנו) ומודות למורקייק על האירוח הלבבי. נרגשות להיות הפוסט ה-201!! 

אבל למה מתחשק לנו M&M בטעם מנטה פתאום?

***

וואו, בא לי עוגיות פריכות בצורות.. פסח מעולם לא נראה טוב יותר, אתם לא חושבים?
אגב - וזה יהיה האקט השיווקי האחרון שלי לפוסט הזה*, מבטיחה - שכחתי לספר לכם של-KashKesh יש מבצעים מיוחדים לכבוד פסח. ממש כאן.
ואגב #2 - יכול להיות, אני לא בטוחה אבל יש סיכוי מסוים, שהקרייבינג הזה ל-M&M's מנטה קשור לתמונה הזו ולהגרלה שאני עורכת ובמסגרתה אעניק למישהו את כל הממתקים המופיעים בתמונה. רוצים גם אתם הזדמנות לקבל כל מיני ממתקים אמריקאיים מגניבים שהבאתי מחו"ל? אז כנסו כנסו**.

*לא, אני לא מקבלת אחוזים על כל הפרסום הזה. הלו? קשקש? אתן קוראות את זה? כאילו.. אם תציעו לתת לי עמלה כלשהי או משהו בסגנון, אני לא אתנגד. just sayin'.

** זה לא נחשב אקט שיווקי, נכון? אה כן? אוי. אז יצאתי גם יחצ"נית וגם שקרנית. נו מילא, לפחות לא הייתי צריכה לעבוד כמעט על הפוסט הזה. win some, lose some. חג שמח, ילדים וילדות!!

5 תגובות:

רחל אמר/ה...

עושה חשק להכין גם. או שיכינו לי :)

ירדן אמר/ה...

מקסים, מקסים, מקסים!
רעיון נפלא והן אכן מוכשרות.
חג שמח (-:

מאיה אמר/ה...

הכי מרת'ה

פנפן אמר/ה...

התמוגגתי מאושר ומתיקות. אני מאוהבת!!!

טושטוש אמר/ה...

איזה רעיונות מקסימים!!!
ובא לי עוגיות, אין משלוחה? :)

חג שמח

הוסף רשומת תגובה